Sunday 11 March 2012

Ubah Selera

Assalamualaikum,

Selamat berhari minggu.

Tengok gambar ni macam tak caya aja ini menu sarapan
pagi saya. Sekali sekala tak minum kopi, tak minum Teh atau tak minum
minum milo semasa sarapa pagi bagus juga yee..


Memang sejak beberapa hari yang lalu saya dah tak minum milo
lagi. Saya gantikan dengan air suam yang ditambah 2 sudu makan
madu dan satu sudu teh perahan lemon. Bukan apa, nak ubah2 selera aja.
Tapi kan, sedap plak minum air suam dengan madu ni,
terutamanya bila di tambah dengan lemon, 
harum je baunya beribu-ribu lemon..hehe.

Oklah, minta diri dulu,
semuga jumpa lagi

Wassalam.



6 comments:

  1. Assalamualaikum LipisLady,

    Sedap nampak menu breakfast tu. Boleh slim ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsallam kak Kunang-kunang,

      Memang sedap, simple lagi.

      Delete
  2. Saya baru perasan yang saya tak boleh minum kopi. Jadi pedih ulu hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Kakcik,

      Memang orang dah berumur macam kita ni,
      perut selalu meragam kalau tersilap makan.

      Delete
  3. sarapan yg sihat tp tetap mengeyangkan.. saya pun dah lama tak minum kopi

    betul tu minum air suam lagi elok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Ibuintan,

      Tapi sekali sekala nak juga kan minum air yang berperisa begitu, milo ke, kopi ke, teh ke...

      Delete